Kızlar çok doluyum şuan açıkçası buraya yazarak içimi dökmek istedim. 14 haftalık gebeyim. Eşimle 2 yıl konuşarak, 4 yıl öncede çok severek ve çok büyük badireler atlatarak evlendik. İlk bir yıl tabi rüya gibiydi. Sonra tanışarak evlendiğim adamla evlendikten sonra tanıştığımı farkettim. Şiddet vs şeyler yaşamadım yalan yok. Evine de her zaman bakan biridir. Ama bir şeyler eksik. Konuşmuyoruz. Birlikte bir şeyler yapamıyoruz. Eksik hissediyorum kendimi. Defalarca kez konuşmak istedim sorunumu dillendirdim. Fazla beklentiye girmemle suçladı beni. Bakın her zaman geçim ehli bir kadın olmaya çalışıyorum. Asla onu yoracak bir şey yapmam. Karşılığında sadece takdir edilmek, sadece ağzından çıkacak iki güzel kelam dışında hiç bir beklentim yok yemin ederim. Gece geç saatlerde mesaisi bitiyor. Geriye bana ayırabilecek sadece 2 saati kalıyor ve o iki saati de elinde telefonla ya da bilgisayar başında geçiriyor. Çok üzülüyorum. Belki de beni sevmiyordur artık bilmiyorum. hakkınızı helal edin uzun oldu biraz.