ShutUp Emisen7 6+3 deyim sadece keseyi görebildim ilk kontrolde bebeğimi göremedim kalp atışını da dinleyemedim o yüzden biraz moralim bozuk açıkçası
Emisen7 ShutUp inşallah görürsün canım bende henüz görmedim Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin amin
Emisen7 S123Mrv evet 5 haftalık benimde kese göründü haftaya randevum var inşallah kalp atışınıda duyarım