kubra9692 Kızlar memurlar doğumdan sonra doğum parası alabiliyormu , alabiliyorsa ne kadar ? Baska nelerden faydalanabilyz
Htcegmndnz1 kubra9692 yani bu kamu da ikinci çocuğum sadece dört ay maaşım yattı başka hiç bir para felan yokki 😂 Bazısının maaşını 4 ayı toplu bir şekilde yatiriyorlar onunla karıştıran olabilir
Kilaflarinmucizesi kubra9692 kamuda doğum parası diye birşey yok çünkü biz her ay maaşımızı alıyoruz. özel sektör doğum öncesi ve doğum sonrası toplu alıyor.