Efdyr aynen öyle canım benim muhasebecimde aynı şeyi söyledi tekrar doğum yaptığımızda hastane tekrar bize rapor verecek onuda yine muhasebeye atıcağız parayo doğum yaptıktan sonra yatırıyorlar. Mutlaka e devletinde bankanı tanımla ki bir daha ptt ye gitmekle uğraşma canım direk bankana yatsın para