Glsrnergl 2,5 buçuk yaş var oğlumla kızım arasında oğlum zorlamıyor ama büyüğü çok zorluyor çok aktif çok yaramaz herşeyden çok zorluyo yeme içme uyku çok sinirli sürekli bağırıp çağırtır en küçük bişeyde hemen aglıyor uyurken bile yanından hareket istemez kalkamayız kalkınca hemen uyanır korkar ağlar bağırır gözünü açıp yanında duruyormuyuz diye bakar tek bir kişi sadece onunla ilgilenmesi gerek tek olunca ihmal edilebiliyor bazen birinden biri bazen ikisi birden ilgi isteye biliyor çok zor çok üzücü olabiliyor yardımcınız varsa doğurun yoksa tek çok zor az yaş olunca birde sizin çocuğun durumuna göre çocuğunuz sakinse böyle zor biri değilse neden olmasın birlikte ne güzel büyürler