Kizlar 36..haftadayim 2 haftaya dogumum var gün aldım dun kan yesti verdim tsh 4.46 cikmis doktor birdaha kan testi istedi eger birdaha yuksek cikarsa erken dogum falanmi olacak suan cok panik icindeyim basina gelen varmi 2 hafta ilac kullaninca dusermi bu deger bu yuzden dogum yapaj varmi