yasemincicekkk . Birde normal doğum sonrası vajinal genişleme beni korkutuyor
Hep ya diyorlar, ya korkutuyorlar..
Dur ben sana ne atıcam bak şimdi 😌

Nedense hep normal doğum kötüleme var. İdrar kaçırma olayı hep normale bağlanıyor falan.
Buyurun size sezaryen sonu yaşanan post.
Bir saat önce kidste açıldı.
Birazda sezaryen gerçeklerini atayım, dedim.
Hiç yapmadığım şeyi yaptırdınız bana ☺
Normal doğum yaptım. Turp gibiyim. Kesim yok dikişim var. 1 ay içinde iyileşti. Vajinamda fıstık gibi. Her ilişkide hala zorlanırım. Daha açık konuşmak istemiyorum. Birde şunu dicem her doğum kendine özel. Herkesin vajinası sarkmaz. Ha sarkan varsada vücut tipi genetik ile ilgilidir.
Anneannem 5 , teyzem 3, diğer teyzem de 2 çocuk çıkarttı. Hepside normal doğum.