Selam kızlar patoloji sonucu çıktı diye msj geldi ama e nabızda görünmüyor nereden bakabilirim
Fi557 bnm mesaj geldikten 2 saat sonra e nabız a düşmüştü ara ara kontrol et istersen
Randevu alıp hastanedeki ilgili doktordan raporunuzu alabilirsiniz
Calikusuuu diğer türlü e nabızdan gözükmüyor mu
Fi557 ben doktorumdan almıştım e nabızda gözükmemişti
Hastanenin sayfasından patoloji e nabiza biraz geç düşüyor patoloji sonucu