Fnur-3838 uygulamaya göre 20 gün. Ama 11 gün sonra sezaryen için gün verildi aşırı gerginim evimi hala bok götürüyo resmen. Ne badanaya dair işler bitti ne temizlik ne yerleşme.. 🫨 ufak tefek boyanacak yerler duruyo hala unutulanlar, mobilyacı 10 gündür dolapları getirmiyo, eşimin tanıdığı diye adam savsaklıyo resmen, eşyalar gelse montajdan sonra 2 günlük işim var yerleşme temizlik ama kılımı kıpırdatamıyorum gerçekten deliricem yani 😬 şu işler hızlıca bitse de bana da doğumdan önce bi kaç gün dinlenme fırsatı kalsa 😔