Oğlum 6 aylık oldu yaklaşık yirmi gün önce doktorumuz mamaya başlattı sütüm yetmiyormuş. Aynı zamanda ek gıdaya da başladık. 4 gün önce bezelye ve bal kabağı verdim. 3 gündür aşırı karın ağrısı ve ateşi var. Dünde vücudunda isilik gibi döküntü oldu. Acile gittik bağırsakları aşırı dolu dedi lavman yapıldı yine de geçmedi tekrar gittik kan idrar tahlili aldılar sonuçlarda korkulacak bişey yok yine de çocuk doktoruna gidin dediler ama randevu bulamadım ne yapacağımı bilemedim mamadan mı alerji olabilir yoksa kabaktan mı başına gelen var mı?