Bana 10 Kasımda kaza geçirdiğim için Tomografiye çektiler. Benim son adet tarihim 21 Aralık yani tomografi çekildikten sonra iki kez adet gördüm.
Şu an 29 haftalık hamileyim. Bebek 21 aralıktan sonra oluşmuştur değil mi? İçimi kemiriyor acaba ben kasım ayında mı hamile kaldım yoksa 21 aralıktan sonra mı kaldım
Bebeğim radyasyon görmüş müdür off çok tedirginim