Bedihauslu 30 haftalik hamileyim 3. Çocuk baglatmak istiyorum doktorla konuştum yaparız dedi ama sezaryen olup yapmak mı normal dogumdan sonra kapali ameliyat mı
rumeysarya4 Bedihauslu Valla bence hiç sezeryan düşünme canım normal doğum kadar güzeli mi var madem bağlatmak istiyorsun temizinden normal doğumunu ol kapalı ameliyat ol bence😌 inşaallah sağlıkla kucağına alırsın bende 29+3🙏🏻👶🏻
elif475475 Bedihauslu ilk ikisi normalse ben olsam sezaryen falan olmam. Neden ameliyat olayım ki normal yapabilecekken. Kapalı bağlıyorlarsa bence öyle bağlatın
Bedihauslu rumeysarya4 normal doğum için bir engel de yok bebek kanal a girmiş ama çevremdeki herkesde doğumdan sonra 3 bebe ile gidemezsin diyor
rumeysarya4 Bedihauslu Neden gidemezmişsin ki Allah aşkına insanları dinlersek herşeyden mahrum kalırız kanala da girdiyse süper dogumunu bekle derim ben hayatta öyle birşey yapmam normal doğur ayağa kalk hemen sonra kapalı ameliyat ol sipral de takabilirsin bende sipral düşünüyorum
Birbebekannesi01 Önceki doğumlar normalse eğer ve bi terslikte olmazsa en güzeli yeniden normal olması sezeryan dikisleri ağrısı hemen geçmiyor 3 bebe ve sezeryanle normale göre daha zor gidersin tabi tercih meselesi
dorukabioluyor Normal yapın bence sezaryen zor. Kapalı ameliyatlarda ayaklanmak daha kolay oluyor 3 çocukla çokta zor olmaz kapalı ameliyat. Hakkınızda hayırlısı olsun.