Babyy_1 ipison Bana yapıldı herhangi bir yan etkisi de olmadı. Bunyeden bünyeye farkediyor tabi ama herhangi bir sorun çıkacağını düşünmüyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi ipison Bende yaptırdım bir yan etkisi yok sadece yaparken biraz acıyo ve yanıyor okadar