Bende 37+4 üm şuan. 1.5 ay önce değerlerim 10a düşmüştü çok acil damardan takviye verdiler. Hatta hamile olduğum için reçeteyi kadın doğumcum yazdı özelde acilde dahiliye doktoru gördü ve o şekilde onayladı çünkü alerjik reaksiyon yapabiliyormuş. Kadın doğumcu onayı olmadan vermiyorlar kafalarına göre bilginiz olsun. Ayrıca doğumda bu değerler sorun olur kan takviyesi gerekebilir o da başka başka sorunlara yol açabilir dediler. Mutlaka doktorunuza danışın ve uygun görürse vakit kaybetmeden takviye alın 💕