Benim 30 hafta civarında aldık eşim kayınvalidem kaynım ve ben önceden erken diye almadık kayınvalidem de memleketten geldi eşi ve kaynımla beraber erken doğsa bebek çıplak mı kalıcak kalkın hadi bakalım alalım dedi eşimle birlikte beğendik çoğunu onlar da birsürü beğendiler çoğunu ödediler sağolsunlar bi kısmını da biz ödedik beşiği de dedesi alıcak sen beğen biz alalım dediler eşim de bende olmaz öyle dedik sonra evinizi dizdiniz hiç katkımız olmadı yardıma da gelemedik bari buna müsade edin dedi kayınvalidem eşim de annem üzülmesin bırakalım alsın ilk torunları nede olsa seviniyorlar bişeyler yapmak istiyorlar dedi iyi tamam aşkım dedim 😊