Cicekkadin Kızlar bat 17, belirtileriniz var mı? Bende göğüste sızı kasık ağrısı hafif ara ara, gaz, ishal var🫢
MrvBK Cicekkadin Bat 16. Bu ay hiç belirti aramıyorum kendimde. Bişey olursa da yok gibi davranıyorum 🫠
Feride_01 Cicekkadin benimde bat 17 Temmuz sadece kasık ağrım ve bel ağrım var sanki soğuk almışım gibi özellikle sabah ağrıyor
Pamiramsi Cicekkadin bat 12 Bel ağrısı karın batması Uyku hali var ve bugün biraz da göğüs hassasiyetm başladı..
Meriel Benim 15 Temmuz, çok kasık krampları oluyor gelip giden iki tarafl normalde regldeki ağrıdan farklı, ve gaz oldu çok fazla ve normalde çok üşüten ben deli gibi yanıyorum 😅
Cicekkadin Meriel bende yanıyorum menopozlu kadınlar gibi hissediyorum kendimi ama belki sıcaktanrır hava vs
Zeyneppbl Gaz hamilelik belirtisi oluyor mu benmde bat 15 gazım oluyır kasık ağrısı ve akıntı çok arada gelen göğüs hassasiyeti ama hep değil yani arada