Merhaba beni doktorum keseyi görmek için 5+1de çağırdı, alttan muayene edecek yüksek ihtimal ben şimdiye kadar gittiğim her kadın doğumda alttan muayene oldum, bir gebelik sürecim olmuştu onda da alttan bakmıştı hep doktor 🫠
Bu muayene de keseyi göreceğiz inşallah ama embriyonun da görünmesi için erken mi? Sizler ne zamn görmüştünüz bebeği?