QueenMomm biliyorum zor bir durum her ay umutlanmak. Ben 8 yıllık evliyim ilk bir yil geri çekilme ile korunduk ozamanda olsa olabilirsi ama olmadi sonraki yıl düşünmeye başladık. Bende pkos var hep düzensiz adet olurum. Her ay umutlanmak 7 senedir ben bilirim. Ama hic bir zaman karalar bağlamadım yani hayatimi sadece çocuğum olmuyor diye düşünüp strese sokmadım kendimi. Istiyordum tabiki ama herşey Allah tan diyorsum olmuyorsa benim.icin bir hayrı vardir ben bilmem rabbim benim.icin en iyisi bilir diyordum. Dua ediyordum ve üzülüyordum tabiki. Ama bir teslimiyet içindeydim nasibimde varsa olur zaten diyordum.hep. çok sagolsun eşimde biz çocuk icin evlenmedik diyordu beni hic strese sokmasi ailelerimizde hiç strese sokmadi bize. Etraftan bana direk bu konularla ilgili hic kimse birsey demedi diyenler olduysa da ailerimiz bize getirmeden cevaplarini verdi. Ben 8 yıl boyunca hic hamile kalmadim o testlerde çift cizgiyi silik bile olsa birkere bile görmedim. Hic bir tedavide olmadim. Catlatma aşılama tup bebek falan. Ama tum.hormom tahlillerimi yaptirdim rahim filmide cekildim. Normal.olmamasi icin esimde de bende bir sorun yoktu o yüzden hic o tedavileri yaptrip yipranmak psikolojik olarak istemedim. Eşimde hep yanımdaydı bu konularda.
Bende pkos var dedigim gibi birqz da kilom var .3 sene once falan bir 20 kilo vermistim hamile kalmadım. Gectigimiz eylul ayinda tekrar kilo vermeye baslasim 20 kilo verdim bu sefer rabbim mucizesini gösterdi hamileyim şuan 31 haftalik.
Hiç umudunuzu kaybetmeyin.ve stres yapmayin. Elalem hep konuşuyor onları takmamayi öğrenin. Rabbim inşallah en kisa sürede nasio eder hayırlısıyla sizede❤