Merhaba kızlar💜 doğum yapalı bir ay oldu bugün. Dikişlerim hala düşmedi. Baktığımda iç dikişte biraz gevşeme var. Batikonla pansuman yapıyorum arada bir. Ama gün içinde canım çok yanıyor oturamiyorum üstüne. Sizin dikişleriniz ne zaman düştü? İkinci doğumum ama hiç hatirlamiyorum