Ben 5 yıl önce vatan hastanesinde doğum yaptım maraşta önder ercanda gayet memnun kaldım şimdilerde yanılmıyorsam sularda devm ediyormuş sezeryan doğum yaptım ama iyileşme suresi filan coo uzun süre sürmedi bir deneyebilirsiniz içinize silerse devam edersiniz