Gizem120 Kızlar iki gündür ağrım var ama ne su ne nişan yok regl ağrısı var kasıklarımda yürüyemiyrm aciyo iki gündür vajinam bugünde çok şiddetli regl agriisi hissediyorum doktora gitmeli miyim acaba bilemdim korktum
BuseBora Gizem120 canım ayak agrısı derler ya bizim yörede ondan bu agrılar normal yani vucud hazırlık yapıyor diyor doktorda hep bebeğin hareketli ise gitmene gerek yok suyun yok nişan yok agrı uyudumun mu dinlendin mi geçiyor ise normal hersey bende de akşamları oluyor uyuyunca geçiyor
Gul-5757 Doğum sancısı daha şiddetli düzenlidir geçmez hafiflemez şiddeti git gide artar ben olsam gitmezdim bebeğin hareketlerini takip et ama
Gul-5757 Gizem120 şiddeti artarsa kanaman olur suyun gelirse gidersin bi duş ak belki rahatlatır ya da ağrın artar düzene girer
Gizem120 Kayaakk 38+1 şuan haftya salı sezaryan günüm şuan suyum fln gelse doktorumda izinli haftaya kadar o beni tedirgin ediyor
Kayaakk Gizem120 hastaneye gitsen iyi olur senin durumuna benzer biri daha böyleydi doğuma aldılar allah korusun bebeğe bişey de olabilir bir gitsen iyi olur doğum böyle başlıyor sonuçta
Kayaakk Gizem120 suyunun gitmediğine emin misin kimisi tuvalet ini yaparken fark etmiyor küçük tuvaletini yapıyor sanıyor rahatlamış bir şekilde tuvaletini yapıyorsan suda olabilir kontrol et istersen