Hilalyldrrmm34 Ne demir ilacı ne omega içemiyorum içsem de ilacı çıkarana kadar kusuyorum haftaya doktora gidicem onada sorarım tabiki ama sizde yaşadınız mı doktorlarınız ne dedi yardımcı olursanız çokkk sevinirimm :((((
Sumisali_ Hilalyldrrmm34 aynı durumdayım ilk gebeliğim de de bunda da kullanamadım.Olmuyor yani içtiğim an çok kötü oluyorum.Doktorum içmen lazım diyo ama yok yani.
Bebekk38 Hilalyldrrmm34 ahh canım benim demir oranım çok düşük kullanmam lazım ama yok olmuyor.. senin gibiyim kan ilacı vitamini içince mutlaka çıkartıyorum… Haftaya kontrole gidicem tekrar söyleyip ilacı değiştirmesini istiycem belki başkası iyi gelir..
1Demett ben magnezyumu kullanamadim oda yutamiyodum buyuk geliyodu bana toz olana gectim onun disinda kusma vs bende olmadi zor durum Allah yardımcın olsun
Hilalyldrrmm34 1Demett gerçekten çok zor çok teşekkür ederim inşallah atlatırım ilerleyen dönemlerde :(
Nur123aa Yeniyeniden bana da vermedi ilk hamileligimde avucla ilaç vermişlerdi kan değerin iyi dedi B12 dedim folik asit kullan yeter dedi anlamadım
Hilalyldrrmm34 Sumisali_ Allahım kolaylıklar versin hepimize inşallah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız zor durumlar ikinciye nasıl cesaret ederim bilmiyorum 🫠😇😘
Nurcantas65 Doktroum bana ilaç vermedi folikasit de dahil, vitamin değerleriniz yerindeyse ve beslenme ile düzelecek düşüklükteyse gerek duymuyor ilaca . Vitamin yerli yerindeyse gereksiz depo olmuş olur. Bı baktırın değerlerinize ona göre kullanın
Hilalyldrrmm34 Nurcantas65 çokkk teşekkür ederim sorucam bende bunu eğer içmem gerekmiyorsa o eziyeti çekmem daha iyi 🥲 Allahım hepimize kolaylıklar versin
Hilalyldrrmm34 Bebekk38 umarım Allahım hepimize kolaylıklar versin bende pazartesi gidicem inşallah çözümle döneriz inşallah 💕😘
Hilalyldrrmm34 Melodimm hiç sormayın annemde diyor kızım biz ilaç mı içtik üzülme bu kadar ama doktor veriyorsa bir bildiği vardır :((
Bebekk38 Hilalyldrrmm34 amin canım inşallah bende pazartesi gidicem.. bende ödem oluşmaya başladı suyuda çok içiyorum ama… Çok erken başladık
Kubraalp67 Çözümü gece uyumadan önce içerek buldum gün içinde içersem aynen sizin gibi mide bulantısı yapıyor
Kubraalp67 Hilalyldrrmm34 inşallah 🥰 şimdi içtim bende vitaminlerini. Mecbur içeceksin dedi doktor bende çözümü böyle buldum sabah daha enerjik uyanıyorum onu farkettim 😅
Hilalyldrrmm34 annesininballisi ferittin eczacı elinde olmadığı için onu verdi ilk 3 4 gün problem yaşamadım ama sonra kokusu dayanılmaz oldu en son doktor gyno ferro sanol verdi onu hiç içemedim anında çıkardım
annesininballisi Hilalyldrrmm34 gyno feron kullanıyorum hiç kokusu falan yok ama bana bu sefer farklı bi ilaç yazmıs daha başlamadım bu bitince baslıycam. Gebeliğin ill zamanları bende hiç içemiyordum ilacı içer içmez bir lokma ekmek alın ağzınıza belki o şekilde içebilirsiniz .
Hilalyldrrmm34 annesininballisi teşekkür ederim yemekten bir saat önce aç içmem lazımmış ama olmuyor maalesef tok içebilir miyim onuda sorayım doktora 😇💕
Hilalyldrrmm34 Bebekk38 kaç haftalıksınız bende sabahları oluyor ama bebiş yokkende oluyor o ben biraz tombik hamişim o yüzden çok dikkat etmem gerekiyor🥲💕