Hlyabtr00 Merhaba kızlar son adet tarihim 3 Haziran. Kan verdim 3 kere 2 temmuz beta 117 çıktı 4 temmuz beta 252 çıktı 8 temmuz beta 1584 çıktı Artış nasıl sizce kızlar??
bubuiledudu Hlyabtr00 artışının gayet güzel tebrikler. Bir kaç gün bekleyip karından net kese görünebilir. Hatta bekleyebilirsiniz 10 15 gün sonra direk gidip bebeği de görebilirsiniz
Hlyabtr00 bubuiledudu cuma gününe randevun vardı. Bakalım insallh gözükür ya.. içim rahatladi çok korkuyordum
Cnsgumus @Kus95 @Semakantar @bubuiledudu kızlar bende cumartesi kan verdim 48 çıktı dün yine verdim 104 çıktı ayın 20 sine randevu aldım kendi hesaplamama göre 6000 küsür oluyor beta sizce kalp atışını duyabilir miyiz 5+1 oluyor haftası ben biraz erken öğrendim
dem34 Cnsgumus ben 6+3 de gittim duyulmadı doktor bir hafta sonra gel dedi net olsun diye 10 gün sonra gidicem
fairytale_ Cnsgumus değerin çok iyi canım bende bu değerle ögrendim 5+4 kalp atışını vajinal yoldan dinledim
Cnsgumus fairytale_ teşekkür ederim canım 💖 umarım bende duyabilirim insan sabırsızlanıyor 🥹 şu 10 gün nasıl geçer bilmiyorum