Trabzon61- 10 haftalık hamileyim 9 haftaya kadar yerlerde sürünüyordum sabahtan aksama kadar bulantılarım halsizliğim oluyordu bi anda kesildi normalmi acaba
bahocum Trabzon61- kimisinin sonuna kadar devam ediyor kimisinin 2. Trimesterde bitiyor şanslı bir kesimin de hiç olmuyor. 10. Haftada kesilmesi de normal yani
Yeniyeniden Trabzon61- bende hala birsey 10+5 olduk acaba diyorum birsey var hep tedirgin gidiyorum doktora
Hlyabtr00 Şükret bence canım keyfini çıkar. Hiç korkma geri gelicek😄 inşallah komple geçmiştir ama. Bu haftalarda oluyor ya. Bazen bnm ne bulantı ne halsizlik hiç bişey kalmıyordu. Diyordum eyvah bişi oldu. İki gün sonra bı geliyordu bulantı daha beter 😄
Nurcantas65 Bende 10 haftayim.saysam toplam 4-5 kez istifra etmisimdirm. Gebelikte bulantı olmasıyla olmaması arasında fark yok,bünye meselesi kendini boşuna stres yapıyorsun sadece