Kızlar merhaba. Yeni öğrendim gebeliğimi daha dün doktora da gittik kese daha gözükmedi. Bu süreçte dikkat etmem gereken şeyler nedir, çalışıyorum bide masabaşı ama ister istemez kalkıyorsun ya da evde iş yapmak zorunda kalıyoruz bir sorun olur mu ki endişe ediyorum. İlk gebelik diye sanırım