Mom6535 Bende bir an önce olayım artık süreç başlasın istiyorum her ay 5-6 gün önce olurum bu ay olmayacağı tuttu, doktor boş diye acaba söylememiş olabilir mi yani daha çok stres yapıp üzülmeyeyim diye mümkün değil bence böyle bir durum ama bana sürekli kendini ayakta tut bırakma düşünme vs dedi