Kızlar geçen kayınvalidem ile konuşurken bu konuda arada kaldık. Kayınvalidem dedi ki ezan okunur ne isim koyduysanız bebeğe o söylenir kulağına 3 kez dedi. Benim bildiğim ise göbek adı dediğimiz bizim ayrıyetten belirlediğimiz isim konulur. Hangisi doğru?
Vefat eden annemin adını koymak istiyorum. Hem Kuran’da da geçiyor. Meryem