tbnakgul idrar enfeksiyonu sebebiyle kullandığım antibiyotikler sonucu bende de böyle şikayetler oluştu, antibiyotik sebepli yani. Doktoruma danışmadan karbonatlı suyu denedim pamuk ile. Resmen sabaha hiçbir şey kalmamıştı. Doktorum da çok iyi yaptığımı geçmezse sirkeli su ile denememi önerdi o da fayda etmezse diye krem vermişti ama sirkeli suya bile gerek kalmadı çok şükür. Tavsiyemdir