EmelBabacan
daha bır kaç gün önce doğurmak istıyorum dıye bır posta msj yazmıstım bence ve bugun öğlen 3 cıvarlarında anıdan suyumun gelmesıyle panıkle hastaneye geldım ve yatısım yapıldı ara ara suyum gelıyor acılmam daha yok yanı 1cm ntsde sancı varla yok arası dedı bakalım beklıyorum Allahın iznıyle sunı sancı almadan kendı sancım ile doğum yaparım dua edın benım içinde 🙏