sb17 Merve8181 ben yaptırdım, dedemde vardı, dayımda var baya yüksek, annemde de çok yüksek olmasa da var, ama bende çıkmadı. Tedirgin olmayın, inşaAllah sizde de çıkmaz
Yasminnnnn Merve8181 Benimde ailemde var babamda amcalarimda halalarimda hepsinde ama bende çıkmadı korkma inşaallah çıkmaz
Burcu-2634 Merve8181 bende şimdi yaptırıyorum 8.10 da açlık kanı alınıp şekerli suyu içtim 2. Kan 9.10 da bakalım cengaver gibi diktim kafaya suyu valla hadi hayırlısı 😂
ylmzm Benim de ailemde şeker hastalığı var yaptırdım ve normal çıktı. Endişelenmeyin yaptırın. 2. Gebeliğim ikisinde de yaptırdım ve normaldi.
Bebemiz Ben yapıtmayacağım ailede şekeri olan yok ama 12.haftada farkettik evde sürekli ölçüm yapıyorum ve diyet o yüzden doktorumla böyle yapmaya karar verdik çünkü bariz şeker çıkacak yaparsam
Cigdm725 25+3hafta oldum ben doktorum şeker yüklemesi felan demedi en son kan verdim tokluk olarak normal mis olsa yaptır derdi dimi