Se11 Selam hanımlar, 6.5 aylık olduk 🩷 bu aya kadar herşey normaldi hiç aglamiyordum bu ay şeker yüklemesinde şekerim sınırda çıktı doktor diyet ve takip verdi psikolojim çok bozuldu. Suekli ağlama hissi yaşıyorum 🥹 sizler nasılsınız
1_papatya Se11 bende 30 haftalık hamileyim bende de aynı şey var otururken yapılanlar aklıma gelince birden kendimi ağlarken buluyorm