Raabiagundasi Merhabalar arkadaşlar yarın doktor kontrolüm var bebeği hareketli görmek için tavsiyeniz var mı ?
Mavi-yt Benimde 11+ 5 çarşamba günü kontrolüm var doktor belki cinsiyeti görebiliriz dedi gitmeden çikolata ve meyve suyu içmeyi düşünüyorum