Zumrut___ Satisati bebekten bebeğe değişiyor o canım ya. Ben 1 numarayı çok kullandım mesela çok kaka yapıyordu. Yeğenimde sık kaka yapmıyordu yengemde daha az kullandı 1 numara. Değişiyor yani bebeğin durumu a göre :)