Kızlar 2.hamileligim ilk tüp bebek oldu oğlum için 5 sene uğraştım iğneler tedaviler vs bu 2.gebelik sürpriz oldu ama yaz hamileligi ne zormuş birde 2,5 yasında oglum evde durmuyor sıkılıyor park istiyor koşamıyorum peşinde çok zorlanmaya başladım sezaryen olcak zaten ama daha tarih belli değil cuma günü doktoruma gidicem nst bile girmedim daha doktorum ağırdan alıyor ona kalsa 39. Haftada alacak sezaryene ama dayanabilir miyim bilmiyorum daha temizlik yapılacak evimde ve hiç kimsemde yok çok zorlardayım sizde durumlar nasıl