Merymytm Betul-97 evet ama sıcaklardan dolayı o kadar ağır çekimde hareket ediyorum ki onu yapmak bile çok zor 😬😬
Dmrly 4949zilanerturk haftama göre suyum biraz fazlaymış seni yollasam mı doğurtsam mı bilemedim dedi
metemom_ Betul-97 43 gün kaldı doğum korkusu sardı baya 😂sadece ev temizliği kaldı onu da birini tutup yaptıracağım bacağımda hamilelikten dolayı fıtık çıktığı için üstüne basamıyorum doğru dürüst 🥲bende 5 Ağustosta doğsun isterdim evlilik yıldönümümüz 💗
Betul-97 metemom_ Yaa çok geçmiş olsun sağlıkla doğup büyüsün inşallah 🤲🏻🤲🏻 Bizim de 13 ağustos o zamanda doğmuş olur herhalde 😊😊 Evlilik yıldönümümüzü 3 kişi kutlarız artık💜💜
gokkusagiii Hazirliklar bitti 16 yada 18 de olacak dogunum. Sicaklardan cok bunaldim bir an önce doğsun istiyorum artik🥲
Betul-97 gokkusagiii Ayy azıcık kalmış ne heyecan ama ben bazen düşününce bile heyecanlanıyorum😊😊 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤲🏻 Sıcaklar gerçekten insanın nefesini kesecek derecede 😮💨😮💨