Zaman o kadar hızlı geçti ki hala daha inanamıyorum. Sürekli son 99 postlarını görüp imreniyordum bende bu günleri görebilecek miyim diye 99′u gördüm sonrası o kadar hızlı geçti şu an 30 günümüz kaldı🥹🥹 Nasipse normal doğum istiyorum o yüzden belli bir tarihimiz yok eşim 5 ağustos doğumlu o gün doğmasını çok istiyor 🤭🤭 Detaylı temizliğim az kaldı, bebiş eşyaları ütülenip yerleştirilecek ama havalar öyle sıcak ki işlerimi gece yapabiliyorum ancak onun dışında sabahları klima karşısında yatıyorum. Sizin hamileliğiniz nasıl gidiyor? Ne kadar gününüz kaldı? İnşallah sağlıkla doğup büyütebiliriz yavrularımızı🤲🏻🤲🏻