30 haftaya girdiğimden beri aşırı ağırlaştım göbeğim feci ağır yürürken soluk soluğa kalıyorum oksijen yetmiyor sanki göbeğim çatladı ağırlaştı çok kalkıp oturmakta güçlük çekiyorum bu beni çok üzüyor ve yoruyor sizde durum nasıl ağlıcam ya 😔 😔 😔 😔 kilom da fazla o da var birde göbeğim çok ağırlaştı nefes alamıyorum