Amphitrite ben salonda ikili halı seviyorum yemek masasının altına da ikinciyi şeklinde yani ☺️ ama herkes sevmeyebiliyor ve açıkçası yemek masası çok kullaniliyorsa altında halı çok kullanışlı da değil illa ki lekeleniyor filan bizim ki ama seviyorum yine de, o yüzden size de önerim öyle olacak, iki halı tercih ederdim ben