Haticemhy2727 27 haftalık hamileyim bugün fark ettim vajinamda şişlik var normal mi bu haftalarda lütfenn yardımcı olur musunuz
Gebess95 Haticemhy2727 normal mi bilmiyorum ama bende 34 haftalık hamileyim benim de şiş yani hatta gittiğimde doktora sormayı düşünüyordum sanırsam normal 😅
-Buse35 Haticemhy2727 enfeksyon kapmış olabilirsin bende enfeksyon kaptım 27. Haftamda şişmişti doktorun verdiği ilaç hiçbi şekilde etki etmedi en son sirkeli su karıştırıp fısfısla sıktım geçti çok şükür ne iltihap ne şişlik hiçbişey kalmadı
-Buse35 Adensah valla ben arkadaşımın önerisi ile yaptım 1 bardak suya 3 yemek kaşığı koydum çok iyi geldi şimdi en ufak bi akıntımda sıkıyorum kökten kesiyor ne bi kötü koku ne bi ağrı vs çok şükür
-Buse35 Haticemhy2727 benimde iç dudak kısmı komple şişmişti her ihtimale karşı bir doktora sor yinede