Selam kızlar nasılsınız🌸 35’nci haftama girdim o kadar zorlanıyorum ki. Kızlar artık karnım catlayacak gibi nefes alamıyorum. Yemek yiyemiyorum hiç kilo da almadım bu süreçte. Karnım küçücük 5 aylık gibi. Şükürler olsun ki bebisim iyi. Sizce neden böyleyim, yer dar olduğu için mi acaba diyorum bazen🥰