Ozgis1s Troid ilacım bitti yarında kadın doğum doktoruma gidicem gitmişken ona yazdırabilir miyim yoksa dahiliye mi yazar sadece
sacmalamakizim Ozgis1s Sağlık ocağıda yazar canım, bende tiroid hastasıyım bana hiç kadın doğum doktoru yazmadı.
tugba_dmr4756 Ozgis1s Bende de troid başlamış dahiliye gittim ilaç verdi bana her ay düzenli olarak gel dedi ilacın dozunu yukselticez demişti
Eren50 Ozgis1s endokrin gitmiştim randevusuz orası yazmıştı hamileyim dedim. Bu arada bende 0.25 mg ilaç kullandım ama tiroit ilacı sabah akşam günlük dereotu yemek benim şuan 2.40 düştü ilaçsız
Ozgis1s Eren50 aaa süper çok severim dereotunu da. Benimde düştü ama yine de hamilelik boyunca kullanıcaz ilacı dedi doktor. Neyse ki az kaldı 😂