feridelevent_08 Tüp bebek sürecindeyim göbeğim çok acıyor yüz üstü yatamıyorum elim yanlışlıkla çarptığında acıdan gözlerim doluyor 😢 Öteki işlemler gözümü çok korkutuyor , korkuyorum 😓 Duygularım çok karıştı gene 😢
llgln35 feridelevent_08 Allah emeklerinizin karşılığını versin inşaAllah tez vakitte 🤲🏻 zor süreçler iyi bilirim kantoron yağı varsa göbek çevrene sür masaj yapmaya çalış ki toparlaması biraz daha kolay olsun cildinin birde soğuk uygulaması yap bn öyle rahatlamıştım 🤏🏻 diğer aşamalardan korkma süreci kendin için minimum stressiz hala getirmeye çalış ki bedenin kadar zihninde yorulmasın 🌸 Allah yardımcınız olsun🤲🏻
Kcbs67 feridelevent_08 canim bende gecen hafta basladim ignelere ne ignesi kullaniyorsun benim acimiyor ama aci esigi kisiden kisiye degisiyor Kendini kasiyor olabilirmisin igne olurken
Ozbi feridelevent_08 iğne vurulacak yeri iki parmağınızla tutarak yapın o zaman acı olmuyor diye biliyorum
feridelevent_08 llgln35 amin Allah razı olsun çok teşekkür ederim ❤️🌸 maalesef kantaron yağım yok ama bende soğuk uygulayınca iyi geliyo hafiftende masaj yapmaya çalışıyorum inşallah tez vakitte geçer 🤲🏻
feridelevent_08 Sunaya 29 Haziran başladım iğneye ilk 4gün her akşam göbekten iğne yaptım sonra 2ye yükseldi iğne sayısı sonrada 4 gündür her akşam 3 iğneden vuruldum .. hepsini göbekten aldım 😥
feridelevent_08 Kcbs67 gonalf cetrotide bide bitane daha vardı adını unuttum onları kullandım çok şükür bittiler ve bugün son iğnelerini oluyorum akşam 1tane vurdum 11buçuktada 3 iğneyi aynı anda yapacam … ben çok korkuyorum kasılmış olabilirim bilmiyorum
feridelevent_08 Sunaya ne kadar güzel valla karnım delik deşik oldu şimdi gene 3 iğneyi aynı anda yapacam 🥺
Kcbs67 feridelevent_08 kendini kasmadan yap canim belki duzelir ama kisiden kisiye degisiyor iste neden ayni anda yapiosun canim igneleri ben gonal f kullaniyorum hergun ayni saate yapiyorum
feridelevent_08 Kcbs67 valla bilmiyorum bende gonalf ve menepuru aynı anda yaptım. 1 saat sonrada cetrotide yi yap dedi onu yaptım son olarakta dün çatlatma iğnesi ve genopeptylı oldum bittii bende bittim işte çok şükür bittiler artık yarın yumurta toplama işlemi var
Elif-ada- feridelevent_08 Rabbim mükâfatını tez vakitte nasip etsin inşallah butun acilarinizi unutursunuz inşallah🤲🤲
cLearQueen feridelevent_08 gozlerim doldu okurken… ben de ayni yollardan gectim hâla geciyorum…. bende agir pkos vardı opu’dan sonra ohss oldum ölüyorum sandım hayatım kaydı… cunku 46 yumurta toplanmistı(hepsi dollenmedi tabi) eşim her gece kontrol ediyodu nefesimi ateşimi…. cok kotu gunlerdi Rabbim bu yolda herkese kolaylıklar versin.. çok zor… millet sicak yataaginda zevk içinde anne olurken biz soguk aneliyathanelerde anne oluyoruz… madiiyatinı hic söylemiyorum bile o hicbisey degil cekilen acıların yanında.. hayatta herkesin sinavı farklı.. bizim de buymuş
feridelevent_08 cLearQueen çok geçmiş olsun rabbim tez vakitte şifa versin 🥺 nasipten öteye yol yokmuş gerçekten .. bende aynılarını düşünüyorum çok zor piskolojim alt üst olmuş durumda eşim sağolsun hep yanımda birbirimizi destekliyoruz maddi açıdansa bittik yani genede herşey için şükür ediyoruz çünkü en azından tüp bebek yaptırma şansımız var oda olmasaydı ne yapardık 😥 rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın 🤲🏻❤️😢