Busraltn ben kararsızlık yaşıyorum. 4 Ağustos ÖABT bitecek(kpss var). Temmuz mu Ağustos mu? En baştan hep Ağustos düşündüm de sonra erken deneyim dedim. İki gündür regl bitti. Bu ay denesem mi 😆 ilk haftalar çok uykum geliyor gebelikte, sınava deli gibi çalışmam lazım gece gündüz. Ağustos kalabilir gebelik planı 🤔