Ben 29 da yıkadım ütüledim 30+6 haftalık hamileyim yarın yani perşembe 31 olucam hazırlanmadım henüz valizi 32 bari oluversin diye bekliyorum bu arada da doktor kontrolüm var ondan sonra hazırlarım siz ne kadar aralıkla doktora gidiyorsunuz hanımlar bize 2 hafta da bir gelin dedi