gulsenmstf Sol kaburga min hemen altı sola yatınca çok ağrı yapıyor sağa dönünce geçmeye donuyo normal oturduğum zamanlar da ağrı yapıyor neden olablir böbrekle alakalı mi acaba endiselenmelimiyim 3 gündür var 37 haftaligim