Merhaba, ben 28 haftalık hamileyim ve son birkaç haftadır sağ kasık kısmımda birden giren keskin bir ağrı oluyor. Ama sanki bir organım kopmuş gibi bir ağrı. Uygun pozisyonu bulamazsam nefesimi kesiyor o kadar şiddetli. 10-15 dk beni mahvettiği de oldu, kısa sürmüyor. Böyle bir şey yaşadınız mı? Doktor normal diyor bebek için ama ben sağdan sola dönerken, oturduğum yerden kalkarken filan ağrı girecek diye stres olmaya başladım. Yaşayan var mı dostlar böyle bir şey?