ezgi-47 Merhaba bugün doktora gittim ve mantar enfeksiyonu olmuşum fitil verdi doktorum ama biraz endişeliyim kullanmakta kullanan varmı hamilelikte
Cylnrcp1410 ezgi-47 ben ilk gebeliğimde kullanmıştım, vajinal mantardan dolayı, bunda da sürekli tozdan veriyo doktor idrar enfeksiyonu bitmedi bu sefer
Xsare ezgi-47 enfeksiyon daha beter bu sebepten bebeğimi ölü doğurmak zorunda kaldım ilk gebeliğimde 10 gün hastanede yattım mutlaka dr dediğini yap canım kullan ilacını
H2001e ezgi-47 evet zaten gebelikte mantar enfeksiyonu çok sık rastlanıyormuş ve doğuma kadar fitil kullanan insanlar biliyorum düzelemeyip hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle
Yasminnnnn ezgi-47 Birden fazla fitil kullanmak durumunda kaldım en son 29 haftalikti kullandım bir sorun olmadı mecbur kullanıyoruz yoksa geçmiyor bişey olmaz korkma
ezgi-47 Cylnrcp1410 benimde geçmiyor hiç ama ilk kez bu kadar şiddetli oluyor çok kaşınıyor ve yanıyor
H2001e Xsare çok geçmiş olsun bende 7+6 haftalık gebeyim kanama şikayetim oldu doktor iğne ve fitil verdi ama bebeğim sağlıklı büyüyor fakat kesem küçükmüş başına böyle birşey gelen bebeğini kucağına alan var mı çok korkuyorum
Elos_1907 Bende de idrar yolu enfeksiyonu var kaşıntı batma 17 haftadayım keratin değerim de yüksek çıktı idrar kültürünü bekliyoruz tedavi için ne bol su için 2,5-3 lt dedi suan için
Hasret18ayaz Kesinlikle kullanın bana doktor ilaç yazayım. Demişti beklemedim birkaç gün sonra düşük yaptım patoloji sonucunda enfeksiyonun sebep olduğu çıktı