Mrvhilalgunay12- Kızlar 37+4 günlük hamileyim, bu sürece kadar hiç kabız olmamıştım ama son 4-5 gündür kabızım, kayısı kavun kuru erik yiyorum ama faydası yok. Lütfen en etkili yöntemi söyler misiniz ?
Reina Mrvhilalgunay12- sabah uyanınca 3 tane gün kurusu be bir bardak kefir blendr yapıp için. Üstüne bir bardak su. Çok iyi geliyor
Mrvhilalgunay12- Sakineoncu Söyledim bi hafta doğal yollarla geçirmeye çalış ona göre ilaç yazacağım dedi keşke yazsaydı 😔
Mrvhilalgunay12- Reina Kefir içemiyorum maalesef ama kuru kayısı yiyorum, tavsiyeniz için çok teşekkür ettim 😊
Reina Mrvhilalgunay12- bende içemiyorum ama gün kurusuyla güzel oluyor:) azcık bal ile. Kefir çok güzel düzenliyor bağırsakları