TgceDfne canım bende Bursa’da pembe maviye gidiyorum tek kelimeyle muazzam ilgili doktorları, fiyat olarak pahalı biraz 2300 oldu temmuzdan beri 1900 lira olan muayene ücreti ama doktorlarından okadar memnun kalırsın ki. Eğer bütçeme uyarsa doktorları müthiş ben Feride hanıma gidiyorum en başından beri eama Nedret hanımda çok tatlı ilgili kibar bir doktor