Canım inanıyor musun bilmiyorum ama ben çok örneğini gördüm. Yakınların ismini koyduğunda kaderini de bağlıyorsun bebeğe. Bence annenin anısını yaşatmanın binlerce yolu var, yeni doğmuş saf temiz bir bebeğe yine tertemiz beyaz bir sayfa sağlayacak bir isim vermek daha doğru olabilir🙏🏻 anneannesi de olsa başkasının kaderinin yükünü taşımasın, kendi sınavı neyse onu versin tatlı kızımız.